10.3.2011

Kello on 22.54 ja olo on melankolinen. Kuuntelen Leevia "Pimea tie, mukavaa matkaa" ja sita ennen "runaway train, never coming back" Kavelin yksin kotiin (kotihan on aina siella, missa nukun!). Laue ja Misha meni banditreenien jalkeen viela johonkin runonlausuntatapahtumaan. Mua pikkusen pelotti kavella pimeassa yksin uudessa paikassa ilman karttaa hautausmaan vieressa. Tuli ikavan elavasti kauhuleffat ja -kirjat mieleen. (uinu uinu lemmikkini...) Toisaalta mulla oli uhmakas olo siina tuulen riepotellessa mua ja maassa lojuvaa ilmapalloa.

Mutta ei tama paiva mitenkaan synkka ole ollut. Arhusissa on paljon kauniita rakennuksia. Tanaan syotiin maukasta wokkia ja tanssittiin banditreeneissa Mishan kanssa vauhdikkaasti. Ja tanaan oon myos nahnyt kevaan ekat kukkaset!!

 

la 12.3.2011

Oon ihastunut Arhusiin siina maarin, etta voisin kuvitella asuvani taalla. Taalla on ihania pikkukauppoja ja talviuintikerho (jossa on sauna!!). Eilen kaytiin saunassa ja ma heitin talviturkin!! Kelatkaa, talviturkki pois maaliskuun puolvalissa!! Kreisia! Kavin pulahtamassa 0 asteisessa vedessa kaks kertaa!! Oon aina ajatellut, etta koko avantouinti on ihan hullunhommaa. Mita jarkea menna jaakylmaan veteen palelemaan! Mutta nyt koin ahaa-elamyksen! Kun pulahtaa, nousee ylos ja odottaa 10 sekuntia, niin tulee aivan mahtava fiilis. Ihana lampo koko kropassa! + tuntee ylittaneen itsensa! 

Matka jatkuu maanantaina. Mua ei harmita lahtea, vaikka taa kaupunki on niin ihana. Mun sydan on taynna unelmia, jokainen toteutuu ajallaan.